Xservice.cz: „Jsme jediní svého druhu.“ Díky bohu…

Včera si mi posteskl jeden manažer při posezení nad dobrou kávou: „PPC je stále něco neprůhledného a pro klienta těžko pochopitelné…“ Bavili jsme se o tom, jak je těžké poznat rozdíl mezi dobrou a špatnou PPC agenturou. Jsou tu ale firmy, které na sebe dokáží vše prozradit během několika vět a vy víte, že tady dobrou službu nenajdete. Jednou z nich je i Xservice.cz alias Tomáš Šimek.

Stačí si jen pročíst informace, které nabízí na své strance:
(Update 28.3.2010: Ze stránek xservice.cz už nabídka internetové reklamy zmizela. Proto přidávám odkaz na zálohu.)

xservice.cz: „Výhodou PPC reklam je, že se dají zacílit. Takže jestliže třeba prodáváte kopací míč, nemá význam tuto reklamu zobrazovat ženám… …Kategorií pro zacílení je celá řada, ať už se jedná o pohlaví, věk, vzdělání, lokalitu apod. Neplatíte tedy někomu, za navštívení vašich stránek, kdo má minimální nákupní potenciál, ale jen návštěvníkům s pravděpodobným nákupním potenciálem.“

Snad nejčastěji zmiňovaná nevýhoda PPC reklam je obecně nemožnost sociodemografického cílení. Nikdy nemůžete cílit jen na muže, nebo jen na ženy. Nemluvě o dalších parametrech. Tedy zatím a s jedinou výjimkou kterou je Facebook. Jenže vzít možnosti cílení reklam na Facebooku a aplikovat je na všechny PPC systémy? To už je prostě klamání.

xservice.cz: „…chcete-li využívat pouze jeden systém doporučujeme Google AdWords, Protože jako jediný obsahuje službu, díky níž si může libovolný bloger umístit reklamu na své webové stránky a to je obrovská výhoda pro cílení reklamy.“

Argumentace tímto způsobem dokáže vykouzlit na tváři úsměv doprovázený povzdechem.

xservice.cz: „S PPC reklamou máme dlouholeté zkušenosti. Dokážeme vám vytvořit profesionální PPC kampaň, která je výborně zacílená.“

Když však xservice.cz oslovíte s poptavkou na reklamní kampan pro eshop, dostanete překvapivou odpověď:

„Myslím že ve vašem případě by bylo nejlepší vytvořit jednu reklamu s odkazem na váš obchod. Odkazovat vaše konkrétní produkty, se my zdá jako nesmysl.“

Ve výsledku je vám doporučena jedna sestava s jednou reklamou (kterou si ještě musíte napsat sami)…

Když pak sledujete reklamní video, ve kterém vám xservice.cz tvrdí, že:  „Jsme jediní svého druhu. To co děláme my, nedělá nikdo jiný.“, máte chuť dodat jen „Díky bohu!“. Kéž by to ale byla pravda.

1 komentář u „Xservice.cz: „Jsme jediní svého druhu.“ Díky bohu…

  1. Běžecké fórum

    Mezi internetovými agenturami je značné procento podvodníků. Občas je problém je poznat, ale pokud v emailu je hrubice, většinou si dělám negativní názor na pisatele. Tím by mi tato agentura značně ulehčila život.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *