Není žádným tajemstvím, že tento blog vznikl jako místo, ve kterém hledám prostor k vyjádření vlastního vzteku, radosti i zkušeností se světem PPC reklam. Vše odstartoval můj odchod z prostředí mediálních agentur, a následně jednoho většího poskytovatele nejen vyhledávání. Ideální příležitost odjet na dovolenou a následně začít poskytovat své služby PPC specialisty a konzultanta klientům napřímo.
Pohyb na vlastních nohách provází časté bloudění, přešlapy i hledání. Ať už máte jakékoli zkušenosti, vždy si musíte tu svou cestu vyšlapat sami.
Podílel jsem se na několika stovkách PPC kampaní, které jsem vytvářel a nebo přebíral po jiných autorech. Nejednou to byly kampaně realizované samotnými majiteli malých firem, kteří si “hráli” po večerech, marketingovými manažery objevující PPC ve chvilkách volna, nadšenými studenty i velkými agenturami zvučných jmen spravující tisíce kampaní. Viděl jsem kampaně z pohledu klienta, z pohledu zaměstnance agentury i z pohledu provozovatele jednoho z nejpoužívanějších PPC systémů. Nyní hledám ten správný pohled z pozice nové agentury, která chce být ke klientům maximálně transparentní a zároveň se uživit. I o tom, jaké to je vyšlapávat své vlastní cestičky, bude tento blog.