Hledám nové výzvy a zkušenosti…

Jsou okamžiky v pracovním životě, kdy potřebujete nové výzvy, nové impulzy. Tento okamžik u mě nastal právě teď. Proto hledám firmu/agenturu pro kterou budu moci pracovat „omezenou dobu po omezenou dobu“. Ale hezky popořadě…

Nemůžu si stěžovat. Práce na PPC kampaních pro mé klienty je dostatek. Mám ale pocit, že se můj profesní život začal cyklit v koloběhu stereotypu. Chybí dostatek vzrušení, stres a co nejvíc – pochvala od někoho druhého. Daň za skutečnost, že nad sebou nemáte nadřízené. Když se Vám pracovně daří, většina klientů to bere jako samozřejmost. Není tu nikdo kdo by poplácal po zádech a sdílel s vámi nadšení z toho, jak se kampaním daří. Chybí ale i někdo, kdo nakopne, pokud se nedaří. Kdo se pokouší dostat z Vás maximum.

Jistým „zpestřením“ pro mě byla přes rok trvající spolupráce s Alza.cz. Na jedné straně jsem se dál věnoval našim pravidelným klientům, na druhé jsem pár dnů v týdnu trávil v kancelářích Alzy. Práce s milionovými rozpočty měsíčně a s přístupem k betaverzím nových funkcí v AdWords a Sklik. To byl dostatečný impulz a nenahraditelná zkušenost.

Podobnou výzvu teď hledám znovu. Pomozte mi posunout se dál a já pomůžu stejnou měrou vám. Co mohu nabídnout?

Zkušenosti. První zkušenosti nasbírané v agentuře Outrider (klienti jako Škoda Auto, T-Mobile, O2, Mazda, Nivea, Motorola a další…), dva roky práce pro Seznam.cz přímo v oddělení Sklik (vedoucí malého PPC týmu pro klíčové zákazníky Skliku), rok kompletní realizace kampaní pro Alza.cz (Alza.cz, Alza.sk, Hracky.cz, Avon.cz) a zároveň necelé tři roky na volné noze prací pro několik desítek inzerentů.

Mohu vám pomoci konzultačně, pomoci vybudovat a zaškolit váš nově vznikající tým PPC specialistů, fyzicky se podílet na Vašich kampaních. Jsem připraven vytvořit a nastavit nové procesy pro efektivní správu vašich vlastních kampaní či práce na kampaních vašich agenturních klientů…

Svůj čas vám věnovaný jsem ale nucen omezit. Rád bych vám nabídl ideálně 1-4 měsíce s vymezenými 2-3 pracovními dny každý týden. Vše je samozřejme na individuální domluvě.

Pokud máte pocit, že byste mé zkušenosti a přístup k PPC reklamě dokázali využít (a ocenit) neváhajte mě kontaktovat na emailové adrese: robert (zavináč) ppcreklamy (tečka) cz. Rád si s Vámi nezávazně popovídám. Hledám zajímavé nabídky pro které jsem připraven se nadchnout a které i mě samotného opět posunou o kus dál.

Aktualizace 30.4.2012: Děkuji za veškeré nabídky, které se v posledních dnech sešly. Zdá se, že rozbíhající se spolupráce už plně zaplnily můj kalendář a další nabídky už aktuálně nejsem schopný přijmout.

Příspěvek byl publikován | Rubrika: Nezařazené | Autor: .

4 komentáře u „Hledám nové výzvy a zkušenosti…

  1. Robert (admin) Autor příspěvku

    Zdravím Radku, určitě je to jedna z výzev kdy si říkam „do roka a do dne“.

  2. Jan Xaver

    zdravím, dobrý web, dobrý blog, dobrá pozice na KW „ppc reklama“ kousek nad náma, dobré zkušenosti, ale celkově článek, pokud není pouhým „off-page“ vyznívá, promiňte – schyzofrenicky.
    Sečtu dojmy ze čtení: frustrace, únava, stereotyp, xxx bývalých jobů, potřebuji novou výzvu a vzrušení,…
    Buďto máte dost klientů nebo málo nebo „nevíte“ co chcete? Tak to působí…
    Pro „off/on page“ dobrý, pro potenciálního zákazníka spíše rozpaky.
    I když jsme konkurence, přeji úspěchy
    Jan Xaver

  3. robert

    Zdravim. Pozice ve vyhledavacich? Off/On page faktory? Tady ma nekdo rad SEO :-) pozice blogu neni pro me podstatna. Je to jen me piskoviste, kde muzu komentovat českou PPC scénu i postrehy z meho freelance pohledu.

    Ano,.clanek byl.predevsim o hledani vyzvy, kterou kampane s mesicnim rozpoctem do 50K nenabízí. Clanek splnil svuj ucel, konzultacne diky nemu pracuji pro Heureku, mohl jsme hledat cesty pro zvyseni efektivnosti kampani CZC.cz, snazil se videt nevidene potencialy v kampanich Mall.cz…

    Vedel jsem presne to co chci a to jsem v clanku nabidl. Do deseti dnu uz byl stop stav a domluvene.spoluprace. To je smysl tohoto blogu. Mit jasne citelny nazor ktery zde muzu prezentovat a nabidnout sve vedomosti, pokud potrebuji. Zapomente na SEO, delejte dobre svou vlastni praci a klienti si Vas najdou sami, pozice nepozice.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *